Tjejbesök!

Ida kom Nattis över med lilla Elicia,, ja vaknade av att det ringde på dörren o blev lessen, tog mej typ 10mins att våga gå in på mitt rum o leka, stod bara i köket o stirra i väggen hahah sen började Elicia gråta lite, vilket fick mej att skratta och ja sprang in till mamma, sen vare lugnt, sen lekte vi...lr ja snodde alla leksaker Elicia ville ha o lekte me Nattis men endå, ja hade det jätte roligt :D
Mamma kittla Elicia lite så hon fick gulliga smiles så ja gjorde oxo det tillslut hihi sen fick Nattis en" fist-bump"  oxo..cause im cool vetni :]
Här får ni se bild på oss två...Elicia testkörde min gåvagn...som ja självklart bara för hon tyckte om den skulle ha...självklart, självklart!





När Elicia sen skulle hem o sova vid 17-tiden så kom lilla Michan över hihi
Blev massa roligt bus, ja dunka huvet i mitt lilla kök oxo så fick litet jack i näsan, mumsa lite mat o så hade vi det mysigt i min sittsäck där vi satt o mumsa päron :D


eehm, kamerans blixt gjorde så det ser ut som ja kissat på mej... men de hade ja INTE gjort! :D



Ååå TOPPEN dag!!



Kommentarer
Postat av: Baka

Ljubi ga baka :-)))))

2011-11-14 @ 21:21:40
Postat av: Baka

Ljubi ga baka :-)))))

2011-11-14 @ 21:22:11
Postat av: Michelle

vad söta vi är

2011-11-19 @ 21:08:59
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0