Pysseldag

Ida åkte vi ut till Hälla igen, mamma ville köpa lite play-doh lera o muffins formen till mej oxo eftersom ja gillade den Michan fick igår hihi
Färgkritor fick ja oxo o så hittade mammorna något som ja ska få på min 18mån dag!
Så ida har ja o mamma haft en riktig pysseldag, ritade 3 teckningar fulla med streck o lekte me min lera, hur KUL somhelst! :D





Va ute oxo o lekte i parken me morbror Ivan i en timme, va så kallt så de räckte för mina frusna små fingrar hihi




Åkte linbana me morbror, va ju inge läskigt alls hahah
För som ni ser så åkte vi ba nån cm ovanför marken xD



När vi kom in mumsa ja korv sen ville ja leka me lera igen, efter det läste vi Gosiga Gunnar några gånger, lärde mej lite ur en kroatisk ordbok, kollade på Teletubbies i några minuter sen vare dags för Drömmarnas trädgård innan ja skulle gå lägga mej, satt i mammas knä o bara skratta :)
Mamma tyckte därför ja verka lite pigg o trodde inte ja skulle somna så snabbt men när kl blev 19 o mamma sa dags att sova nu, sprang ja till sängen o la mej på sidan o blundade... så när mamma kom där me vällingen fick ja snutta på flaskan sovandes hahah 


 
Här e min play-doh muffins <3  Underbart me pysseldag! 


Kommentarer
Postat av: baka

:-)))))))

2011-05-05 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0