Early mornings

Imorse vaknade ja innan mamma Emma gick till jobbet,. så typ 05 om den ens hade hunnit bli de muhaha
Låg kvar en halvtimme o pussade på min sjuka mamma, men sen gick ja o hämta min flaska, tog me mobil o glasögon åt mamma o tvinga upp sjuklingen :]
Lekte i nån timme me mina bilar o så borrade ja mina lego klossar, hjälpte mamma slänga in tvätt i maskinen o sen gick vi ut o lekte.,.


Kul o trampa sönder snö!
men efter en halvtimme fick ja nog o vi gick vidare för att titta på fåglarna uppe i träden :]


Medans ja studerade grus så kom de en ekorre springandes förbi mej!!
Jag blev ju överlycklig av att se den, o vet ni.. den följde efter oss heeela promenaden, hoppade från träd till träd o roade mej :]
O när vi kom fram till gamla dagis stället så stod ja där i lite över 20mins o tittade på den där coola grävskopan, ekorrn han satt i trädet brevid han oxo o hoppade upp o ner så ja skratta :]



Det kom en annan mamma förbi me sin bäbis o vovve, som ja fick klappa hihi o hon sa att dom skulle bygga en park här nu.,. så hoppas det stämmer för tänk va roligt med en alldeles ny o fin park så nära mej :D
När ja sen skulle hem o mummsa Mellis så följde lilla ekorren efter oss igen men han hoppade bara fram till tunneln som han verkade tycka va lite läskig så han skutta tillbaka till ett träd o tittade efter oss :]
Så det va ju häftigt att en liten ekorre tyckte ja va lika spännande som ja tyckte att han va!


Kommentarer
Postat av: baka

hahaha ,duktig bakin pojke ,vani bio cjelo jutro :-)),jel mama ozdravila kad je sunce malo ogrijalo :-)),ljubi vas baka punoooooo ,srecice majkine /bakine :-)))))))

2011-03-28 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0