Min Helg

Som ni vet skrev ja i torsdags att när ja va på Öppnis att ja bara ville leka ståendes, när fredan kom så började ja våga gå självmant mellan saker istället för att krypa, t.ex från soffan till tvn o så...När lördagen sen kom gick ja runt o runt o runt i princip hela tiden o tyckte de va jätte kul hihi ...Tänk så snabbt ja utvecklas!! :D

Det var väl helgens stora nyhet hehe annars så har ja gjort lite annat skojj:


Fick mumsa super duper gooa pannkakor mamma gjort!

Varit på promenader och även träffat Michan i lekparken :]





Sen så bjöd vi över Michan o hennes pärons i lördags på lite Tacos, sen busa vi en massa, Michan gick runt me gåvagnen o ja gick efter henne haha va ju tvungen att visa va duktig ja blivit :] sen så busa vi lite me Bella, Spelade musik på keyboarden o dansa, Jag gick även fram till Romans håriga ben o Klappade fiiint på dom, tyckte alla va jätte roligt hihi 
 








O ida, Söndag vakna ja strax efter 6, låg sen o kramades o pussades o ba gosa me mamma i en timme, o så upp o lekte ett tag sen gick vi o la oss igen o sov i 3 timmar hihi
Sen tog vi alla en promenix till min baka o visade upp min nya overall som deda köpte åt mej :]


Den e så snygg, varm o sköööön :]



Kommentarer
Postat av: baka

drage bakine oke ,mile drage :-)) ,duktig kille ,ljubi ga baka ,cmooooooooooookkkkkkkkkic ,bombonica bakina najsladja :-))))))

2010-10-20 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0