veckan hittills...

Ni vet väl alla va som händer i slutet av denna vecka ellerhur?
Yes, ja blir ju hela 1år!
Så senaste dagarna har mammorna planerat en massa o handlat en massa o så..
Mamma har hittat lite fint till temat på nätet sen hitta vi även lite på ÖoB...


kamoflerad va ja i affärn haha

Temat för 1-års dagen blir...

Nalle Puh! :D

Mamma gjorde kak-fat oxo men hade inge Nalle puh papper så blev litet fat me ugglor :) men jätte fin, check it out:


Nu fick ni liten förhandsvisning av min party så nu tar vi o visar lite bilder på mej iställe :)


har hittat på en ny rolig lek, slänger alla klossar ja har igenom denna hylla på tv-bänken, sen kryper ja in där o plockar upp en efter en...om o om igen haha

måste ju oxo berätta att ja lärt mej säga TITTUT :D gör titt-ut med allt allt allt ja bara hittar, innan brukade ja jämt gömma mej på ena sidan av tvn o sakta titta fram sen skratta ja o gömde mej snabbt igen när mammorna såg mej... men nån vecka sen ute på en promenad så tog ja min filt över huvet, titta fram o sa TITTUT sen garva ja... som sagt blivit riktig härmapa, måste ju ha snappa upp d nånstans, mammorna blev allafall imponerade o stolta haha

Allafall.. så har ja besökt Michan två dagar i raken nu,. vi har lekt av oss fint att ja däckat så fort ja kommit hem!


första dagen... fick klappa hennes nya drake, sen härja vi lite i hennes rum...


ida så dela vi på en efterrätt sen så härja vi i köket o tillslut i hennes rum :]

Ida var vi även ut o hämta min födelsedags tåg efter min tupplur så sprang in en halvtimme på öppnis oxo o lekte lite.. Klättra mest på stora bilen, körde den ett tag men e ju mycke roligare att leka klätter-apa på den..



Imorn kommer mammas kusin Kattis, min lilla "tant pissy" haha..hon ska stanna nån dag o leka me BARA mej!!
Hon kunde inte komma just på min födelsedag så de blev improviserat o är så glad att hon kunde ta sej hit, ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: baka

hahaha ,vilken vecka :-)) ,det bästa je bakina guza guzana ,mila draga ,hihihihi

Cmoooooooooooooooookiiiiiiiiiiiiccccc

2010-11-18 @ 18:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0