Lite hängig

Igår fick ja min 3e vaccin, gjorde lite ont men ja börja snabbt flina när Läkaren visa mej en speldosa me pippifåglar :)
Sen mot kvällen fick ja så ont i benen att ja knappt kunde böja mej eller sitta, ja bara grät o krokodil tårar spruta :(
Febern höll sej på 38.6--39.4 o ja ville bara kramas o pussas o ha de mysigt tills ja däcka :]
Tyvärr så höll febern sej hela dagen ida oxo på 38-39, inge ont i benen men jätte hängig har ja varit o inte velat äta mye..  hoppas ja blir pigg o feberfri imorn! :D

Lite bilder då...


Här e ja nyvaken efter andra tuppluren,. feber 38.4...nyss mumsat alvedon o busar me skeden :]


..Varit en riktig sega dag för mej ida o då va Ior sittkudden populär :]

Nåt annat som va en stor hit o höll mej sysselsatt hela dagen, va mina nya böcker!
Igår fick ja mina sista Go'Boken böcker, nu ska mamma avboka men dessa va hon ba tvungen att köpa...va ju paket me 3 böcker varav 2 va me Lilla Wille hihi


Tokigt däremot, mamma säger Var är Willes näsa?  Ja pekar på min o hon pekar på boken haha

O så ida kom mina nya böcker från nya bokklubben...


Stooooooor hit, jätte kul o leta efter knappen på varje sida o texten e så rolig!
Längtar till att testa dom andra två i samma serie hihi


Avslutar med att visa bilden ja tog me Cola-Tomten hihi
Vi fick den hemskickad ida som ett vykort :D



Kan ju lägga till att denna tomte va skit läskig o att ja ville bort från han hahah men mamma kämpa o fastna på bild hon me, men blev ganska frän bild allafall :D

Kommentarer
Postat av: baka

srecica bakina mila draga ,baka krammar och pussar hiljadu i jedan puta ,:-))

2010-11-26 @ 22:25:27
Postat av: Tant pissie

Krya på dig pile moje!!!

2010-11-28 @ 00:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0