Min lilla vagn

Fick ju testa min lilla sittvagn nu i veckan, o superfint väder blev d just för min skull!...första provkörningen blev till Lidl o tillbax... ja vakna presic innan vi gick in i affärn så missade ju allt d fina ja skulle se på!
o vägen hemåt bländade solen mej så ja fick ju inte se nå fint fastän ja va vaken pff typiskt.,.bett mammorna köpa mej en liten paraply till vagnen! :)
Sen dagen efter gjorde vi nytt försök, denna gång gick vi o hälsa på min baka.,.sov hela vägen dit o hela vägen hem...hmm okej så kanske kollar runt nästa gång då =]
men vem skulle inte sussa när d e såhär mysigt!
 


hos baka var ja allafall jätte pigg o busig, Esma kom över oxo o lekte med mej, jätte kul hade ja d hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0