Fredasmys

När vi va på Ikea häromdan så köpte min Baka ett matset till mej, jätte häftigt set me grodtema!



Idag efter shoppingsturen gjorde mamma banangröt åt mej, o de va SUPER gott!! ja slängde mej gapande efter skeden o blev så mätt att ja inte behövde min mjölk efteråt =]



O på morgonen fick ja mangopuré efter mjölken, imorn är de 4e dagen me mango sen blir de palsternacka i 4 dar, Lena sa åt mamma att vänja vid nytt var 4e dag vet ni =] 
Har blivit oxtokig i mango nu, i början rös ja av de men nu e vi bästisar hihi hoppas palsternacka går lika bra!.,.säger sen hur de gick =]

Detta fick ja som 4 månaders present av mammorna.,.


Fint va =]


Kommentarer
Postat av: Michan

Det där grodsetet är ju en klassiker..ett sånt ska jag också få! Fast jag är ju lite konservativ när det kommer till mat hehe.

Snygga kläder, den där kepsen var ju inte så pjåkig alls. Hm fanns den inte i rosa ? =D

2010-03-20 @ 17:17:23
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Wille

Ja kollade aldrig tjej sidan på affärn så vet inte om rosa kepa fanns :/ hoppas hoppas! =]

ja grodsetet e ju ett klart måste för oss ikea älskare hihi

2010-03-22 @ 22:32:44
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0