Utflyckten


Idag hade vi planerat att åka ut till björnön o grilla o kanske även doppa oss lite :] 
Så vi packade ihop allt vi behövde och åkte ut till E-lund, köpte engångsgrill o korv på Willys sen gick vi in till barnens Hus o kolla läget, skulle kolla om strandtältet mammorna såg för nån vecka sen fanns kvar...o d fanns den, med värsta najjsiga paket priset!

Sen fick ja även liberos swimpants, så nu e ja fulladdad för badsäsongen! 

Allafall sen när vi väl kommit fram till björnön så vare bilar överallt, hitta parkering längst ner tillslut,.,väl ute ur bilen blir vi attackerade av flugor o broms.,.sen nere vid stranden när vi sätter oss i skuggan äter myggor upp oss,. så vi packade ihop och åkte hem...skit björnö ALDRIG mera haha
mamma stekte korvarna hemma sen gick vi ut till gräsmattan här vid oss o njöt :]


Blåser upp min nya badboll :]






Fick springa runt på gräset..jätte kul faktist :]



Sen gick vi hem o ja sov medans mammorna titta på fotbollsmatchen Tyskland-England, efter de åkte vi ut till Lövudden o ja doppa tårna, mamma Emma dök o mamma hon lekte mammarazzi hihi









vi ÄLSKADE Lövudden.,dit ska vi åka typ varje dag nu när mamma Emma går på semester hihi
Efter visiten där åkte vi till Ica o köpte glass,grädde o fruktcocktail som mammorna mumsa på till Argentina-Mexico matchen..o jag, jag däcka så fort vi kom hem :]
Körig men super mysig sönda hihi


Kommentarer
Postat av: kattis

Verkar ha varit en välidgt mysig söndag! :) hihi

2010-06-28 @ 02:41:06
Postat av: Michelle

Vilka lungor du har, att blåsa upp en badboll skulle jag nog inte klara av =) Du får bjuda med mina päron också nästa gång så jag kan också följa med. OK? bra då e det bestämt

2010-06-29 @ 21:27:06
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Wille

neh ja försökte men gav upp efter den där bilden va tagen så mamma Emma hjälpte mej me bollen hihi

mmm låter som en brilliant plan Michan, nästa vecka drar vi ut o badar! Säg till dina pärons att kolla in badpaketet på Barnens Hus innan baddräkterna tar slut =]

2010-06-29 @ 22:00:38
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0