Studentfesten

I fredags så vare ju dags för stora barn att ta studenten som ni vet o våran vän Dzevad av nåra anledningar skippade de så mamma ställde till me en surprise party o alla blev så överklyckliga o tacksamma!


på morgonen gick vi o handla lite krimskrams o färgpatroner så mamma kunde fixa denna häftiga student plankat åt Dzeki...snygg va?

t.o.m min Baka blev rörd, blev nåra glädjetårar fällda av en o annan på festen ska ni veta hihi


Han va riktigt nöjd...lilla Kungen på tronen =]



Sedan åkte mamma o hans mamma Esma iväg till pizzerian o köpte all möjlig mat o så massa mums på Ica ...till mej köpte min kära Esma blöjjor o sen såklart lite puremat så ja oxo kunde fira loss hihi

När vi åt färdigt så dekorerade dom balkongen me grenar o ballonger o de blev hur fint somhelst!

Next on list: Frossa supergoda tårtan & nedsupning under bordet!
 
Ja som trodde ja va duktig på att svepa i mej mjölk...men nej de priset går till min morbror & Dzevad haha



-
Tack för en underbar kväll, maten o presenten för mina tänder hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0