Har ni hört...


Ja ska få en vovve!!
En liten liten pytteliten chihuahua som ska få heta Bella :]
Imorn åker ja o mammorna till Jönköping o hämtar lilla godingen, spännande de ska bli hihi
Här ska ni få se lite bilder på henne..








Min Bella <3

Nu när ni sett min vovve ska ni få lite bilder på mej :]


Ida åkte ja, mamma o baka ut till kvicksund o hälsade på en av bakas gamla jobbarkompisar...Lillemor o hennes man Ove..dom va så snälla o gav mej glass o jordgubbar o så har dom världens finaste hus fullt av blommor o antika möbler o saker o gården va full me hundratals olika blommor! 
riktigt häftigt vare :]

Sen när vi kom hem så käka vi lite sen tog vi promenix till Erikslunds Maxi o köpte lite hundmat till Bella
På vägen hem så fick ja sitta på mamma Emmas axlar o njuta :]



Annars så i veckan har vi vart o hälsat på morbror Ivan, hans lägenhet e nästan helt färdig o ser jätte fin ut..o ja har blivit jätte duktig på att åla nu så passade på att leka Speedy Gonzales i hans tomma vardagsrum...samlade upp alla spån från parkettgolvet oxo så lite städhjälp fick han ju!

O vet ni vad!
Ja börjar få nåra tänder igen hihi  man ser små piggar av en tand som man nästan kan känna o så ser man 2 till på gång i överkäken ...grymt va! :]



Kommentarer
Postat av: Michelle

ååh lyllo dig Wille! Du får ta å bjuda över mig så jag får se på den nya sötnosen!

2010-07-18 @ 19:32:54
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0