Min Mysiga Lörda

I lördags fick vi besök från Norrköping,.



Mammas kusin Katarina & hennes mamma Ana,.



Mormor följde ju självklart oxo me hihi
Vi myste i soffan i flera timmar, fick massa pussar o kramar o jag bjöd på massa skratt tillbaka :D

Presenter fick ja oxo, kläder i strl 68, häftiga skor o Ca$$$H ;)


Sen när Ana o mormor åkte hem började mamma Emma laga goo mat, den andra lekte med kameran o tog massa bilder på Kattis o mej medans vi busade.,.

Vi satt i soffan en stund sen ville ja visa henne mitt rum.,.
o så klart visa henne min älskade stol hihi





Henne tykkte ja jätte mykke om! <3



När dom hade ätit färdigt så fick ja oxo mat, sen skulle dom titta på Sex and the City, mammorna hade 4 delar kvar att se o Kattis älskar den serien så hon protesterade inte! =]



Så ja gosa in mej hos mamma i soffan o sov så gött den kvällen hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0