LäkarCheckUp

Idag skulle jag iväg till Lena, hon tykkte ja skulle träffa en till rolig tant,.,Hon hette Läkaren o va jätte snäll!



Lena tykkte ja hade blivit JÄTTE stor.,. 6300g &  63.6cm lång.,.
för er som inte hängde me där så har ja på 17 dagar gått upp 1030g o vuxit 2.6cm!  :D

Sen kom Tant Läkare o klämde lite hör o där på mej, blev impad över hur stark jag va o sa till  mammorna Ni har haft han ofta på magen va.,. Neeej fick hon till svar nästan aldrig.
mmm Tant Läkare va som sagt impad.,.alldeles godkänd blev jag! :D



Träna fick ja göra lite innan besöket så d skulle verka som ja gjort d länge muhaha



Metoderna som mammorna körde med va ju fiffiga haha



O så har ja ju börjat älska att stoppa saker i munnen, vanligtvis tar ja min filt o dreglar ner den men sen fick ja en väldans cool sak, smakar ju MuMMs hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0