Hejsan 2o1o

Jaaa nu tänkte ja berätta lite snabbt hur min nyårsafton varit.,. Vi va ju hos morbror Kiwi, när vi kom fram dit så började mamma Marija skala potatis på en gång..wooosh så va hon färdig, riktig snabb e hon, fick t.o.m blåsor av den där skalaren hihi sen när hon va färdig me dom tog kiwi o Simon över, Kiwi gjorde potatisgratäng o Simon banka skite ur fläskfilén.,.den blev sedan fylld med mozarella ost o bacon :D sen gjorde mamma Emma sallad.,.



Dom va så duktiga o ja? mm jag tittade på, inte jävlar sov ja någe heller ska ni veta!
Sen när dom skulle äta va ja grinig så mamma fick ha mej i famnen medans hon åt..mmm d va mysit så
 passade ja på o ta liten tupplur hihi



Jag va bäst klädd av dom alla där ska ni veta hihi =]



Sen när klockan började närma sej 00.00 fick ja på mej min overall, o en xtra tjock mössa för att dämpa liiite av alla raketer där ute



Kom ju massa snö på mej, ja försökte komma undan flingorna men gick inte så bra!



Det smällde överallt o va så fiiiiint!



Men sen började ungar smälla nära oss så ja fick lite panik o gjorde roliga ansiktsuttryck hihi mamma Marija tog in mej då o vi tittade å raketerna från köksfönstret istället.,.mamma Emma stod kvar ute i kylan o njöt =]

Sen åkte vi o skjussa hem Gretel, sen tillbax till Kiwi där dom lattja Super Mario (igeeeen!)
Åkte hemåt strax innan 03 men först åkte vi ner på stan o hämta upp Johan & Nina o körde hem dom =]

Allt som allt en alldeles trevlig nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0