Wille vs the Vaccin

idag va d dags, för den fruktade...3månaders...VACCINET!
Fick sitta hos mamma o mamma Emma filmade hihi



Första stack till i höger ben...aj! den gjorde ont så ja grina lite men sluta ganska snabbt för att ge Lena ett leende..d tykkte hon va skojj =]


...sen kom d en till i vänster ben.. oj den gjorde mega ONT,  tårarna rann!
sen fick ja kramas me mamma o Lena visa mej litet gosedjur som ja fick klämma på, så blev på glatt humör direkt =]  ...Lena skämtade sen o sa att mammorna ska visa mej videon när ja blir äldre o gör nå dumt, o säga "är du inte snäll åker vi till Lena"  haha hon e rolig hon =]


åkte o köpte alvedon till mej efteråt, ifall ja skulle bli dålig...
men än så länge känner ja mej som vanligt hihi


Sen måste ni få höra...har vuxit som ogräs, 67cm e ja nu!
"tror vi skiter i 68 o tar 74 direkt" sa mammorna hihi
7630g väger ja!

Så på 3veckor har ja gått upp 860g o vuxit 3.3cm =]

Kommentarer
Postat av: Frida

Ajaj, vet du, jag tyckte så synd om dig när jag såg bilderna att jag la mig över mammas laptop och började krama dig (genom skärmen =) ) och blåsa bort det onda. Jag hatar sprutor!

2010-02-23 @ 19:23:24
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Vicky

GULLUNGE!!!

2010-02-27 @ 23:33:09
Postat av: Wille

hihi Frida du e ju ba för goo! nästa gång du ska ta den elaka sprutan ska ja va lika snäll tillbaka, ja lovar! =]



Vicky!! va roligt att se dej här hihi =]

2010-02-28 @ 00:28:05
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0