Wille & TjejLigan

idag åkte vi till Ikea o köpte en hundbädd...till mej hihi la över min filt o wips en Myspöl!



sen när vi kom hem fick vi besök av Michan, Frida & Tindra!




busiga tjejligan =] dom hade d jätte kul i mitt lilla rum! .,ja va inte me, va för upptagen med att...ja ni vet...



mmm jusste =]



Michan mös i matstolen ett tag oxo, sen tog kussen Frida över...lr jaa, fram till att mamma Emma skulle sätta fast bordsdelen o skrämde slag på stakkarn :O  men Frida goo som hon e blev vän me stolen igen,.men mamma Emma fick nöja sej me några "evil-eye" blickar haha
Massa gött mummsa dom till fikat, jag & Michan längtar oxo tills vi får testa på socker ruset!

måste berätta en annan rolig sak...
mammorna skulle göra tacos häromdagen, men presic när mamma börjar med lagningen måste mamma Emma iväg till ett möte!...lite tidigare än väntat...
Så va gör man me skrikande bebis, mat på spisen o grönsaker som väntar på att hackas...
jooo man lagar mat me händerna o söver ner bebis me ena foten trampandes på babysittern =]



hahah hightech mommy! =]

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej William!

Det var jättekul att busa i ditt rum! Vilken gosig myspöl du hade, vill ha en likadan faktiskt...

Blev lite rädd för Emma ja, trodde hon skulle fånga mig eller nåt ju.... hehe.

2010-02-18 @ 20:10:59
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja du Wille. Det där var ju tidernas partaj! Synd att du däckade så tidigt hehehe. Men såg på bilderna att du förfestade lite utan oss, så jag förstår dig.

2010-02-19 @ 22:20:22
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0