Shopaholic familjen ute på vift

Nu ska ni få se va ja har gjort.,.typ shoppat sönder mej!


enligt bvc Lena har ja greppteknik likt en 4mån baby!  *stolt*

först tog ja ett babygym som vi har på öppnis för den kosta lixom 170kr...värsta fynd för allt kul som satt där!


Den använder ja nu när ja sitter i min babysitter...JÄTTE kul! =]


sen har ja skaffat nya kläder hihi strl 74!.. så kanske ja kan använda d mer än 1 månad sa mammorna =]



o häftig PJ's   Grrrrr
 

O så nya dreglisar, mörk blå o lime grön!...har ju värsta samlingen nu hihi


vantar o stövlar e till denna overall som min Morbror Ivan köpt åt mej!

så när den kommer nästa vecka ska ja börja åka i min sittvagn! d ska bli suuuper duper kul hihi


Sen fick ja även en nalle som älskar mej jätte mykke!,.jaa enligt hans t-shirt allafall =]
o så två meeega stora björnar, av min älskade morbror hihi..han e ju så go! =]


köpte färg glada ringar till sittvagnen på babyproffsen o sen en nalle puh skallra för 10kr oxo hihi
o böckerna från maxis bokrea, musik tvn oxo därifrån, den skrattar ja mykke åt, så häftit me djuren som rör sej o så spelar den oxo! hightech lixom=]

Sen tog mamma Emma hem alla sina barnböcker... över 50st! =]



Kommentarer
Postat av: Annika

Oj oj oj. Bäst jag kommer på besök snart och provleker lite heheh. Va mycket fina kläder du fått också! Nu blev nog min mamma väldigt shoppingsugen känner jag på mig =D

2010-02-28 @ 15:39:41
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: morbror kiwi

hihi va sötnöt där man ligger o leker :D blir nästan sugen på det själv (a) får komma förbi på tisdag och prova dom nya leksakerna jag med

2010-03-01 @ 00:07:28
Postat av: Wille

jaaaaaa! ja vill gärna leka på tisda :D hihi längtar!

2010-03-01 @ 18:29:47
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0