MyRoom

Som sagt mitt rum gjordes om nu i veckan...



Nytt bord o hylla från Ikea som ja hjälpte mammorna att bygga ihop hihi





Köpte även lite ramar o lådor på ikea så passade på att härja runt lite me Tomas medans vi va där :]
Sen när allt föll på sin plats blev de såhär...


Mitt nya bord (glömde köpa stol!!)
o så fina ramarna med bilder på lilla mej me hela tjocka släkten :D


Soffan fick byta hörn o så fick ja upp min nya platt tv på väggen :D  hur mysigt somhelst!


O så nya hyllan som fylldes me mina leksaker o lite böcker :D






Titt-ut mamma i spegeln hihi


stoooooooor trivs i "nya" rummet :D

Sen ida kom Michan över o kolla in mitt rum o mina julklappar o så lekte vi lite.,.




Jag va ganska snäll denna gång o dela me mej av mamma :)



.,.Va tyckte ni om rummet då?  :D





Kommentarer
Postat av: baka

predivna je ,mora baka doci da vidi ,da se i ja malo poigram :-))

2010-12-28 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0