Gårdagen

Igår så fick ja besök av min baka.,.ja visade henne mitt fina rum o alla mina nya leksaker sen så lekte vi en massa me mina bollar :D


Hon slängde bollar till mej o ibland lyckades ja fånga dom...fick applåder o blev så glad så hihi



Sen när baka gick hem gick ja o sov ett tag för att vara lite pigg inför middagen hos mormor Cattis o Tomas :]


ja gick direkt till frukskålen som vanligt hihi
Efter ja mumsat mandarin o halvt äpple blev de dags för kyckling gryta, muuuums vare.. o frukt me glass o grädde blev de till efterrätt, men ja åt bara frukten räckte fint för min del :D
Annars så busade ja en massa...








hihi ja lekte fint me Love ett tag här :D sen fick han en slev i huvet o blev lite lessen...O ni ser ju vem som håller i slevarna :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0