Öppnis, new food & kläder

Mammorna köpte leverpastej o mild yogurt till mej denna vecka...


jätte häftig förpackning på Barnens pastej hihi ...blev en super goo macka!



Yogurten sluka ja som ba den oxo hihi



Hundarna älskar när ja äter, rensa golv under min stol e visst en favvogöra :D



Sen har öppnis öppnats igen så igår efter min morron tuppis gick vi dit o lekte.. o alla tyckte ja blivit super lång, tappat mitt babyhull fått ljust hår av solen (?) o så kommentera dom självklart mitt härliga kryp o ål stil o sa guuuu så snabb han e..för visst e ja d, blev ju helt slut av allt busande på golve :)



Sen tog vi promenad me hundarna o ja sov ju i nån timme, käka korv o så drog vi iväg o handla...fick bl.a lite nya kläder...


 
o så hitta vi 2-pack pyjamas på rea...40kr/pack...värsta fyndet ju!



efter allt shoppande däcka ja kl 18 o sov enda till 6 hehe
gick upp o lekte me mamma i knappt en timme innan ja däcka i över 2 timmar...ida står öppnis på listan igen, sen får vi väl se va dagen har att erbjuda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0