Vitt på backen & nya kläder =]

Ida vakna ja vid 7, låg en halv timme o gosa me mamma sen gick vi upp för hon skulle duscha, så ja låg där o busa me min blomma tills hon va klar.
Sen busa vi mera o sjung fram till 9, då däcka ja som vanligt o sov till 12.,.
När ja vakna fick ja ½dl banangröt, har haft break från den i en vecka så ida vare extra mumsit hihi =]
Snart ska vi skjussa mamma E till jobbet, sen ska ja nog sova lite till.,.tråkigt väder ute, alldeles vitt igen ju =[

O eftersom ja inte har nå mer roligt att berätta om dagen så visar ja er mina nya kläder!

I tisdags va ja, mamma & moster Nina på hälla o checka rea läget.,.


blev 2st sweden pyjamas me 25% rabatt, o så hitta vi roliga färgglada brallor för 20kr o så dom där fina tigerbyxor ja hade när ja va mindre för 100kr!

Igår va vi på stan o boka tid hos optikern för mamma o då fyllde ja oxo 5 månader så detta fick ja av mammorna:


Mysig snobben jumpsuit o så en Sweden jumpsuit, dom har kollat överallt på nätet efter en kroatisk oxo men utan lycka :(



Sen fick ja denna underbara pO.p overall av min morfar på min 5måns dag  hihi tack så mykke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0