Glad påsk!!!

Vi satt o myste lite på balkongen på morronen


Sen kom mormor Cattis & Tomas över en snabbis, och gav mej ett påskägg..meeega stort!

Där fick ja kläder -sommar byxa, skjorta o tröjja- sen nappar och en liiiten tandborste som va super skön att bita på.,

Mina små tänder som synts att dom va på gång i flera veckor har nu tittat fram så ja har varit liten kinkig bäbis för de har ju kliat som in i heeeeeel****!!

Sen på eftermiddan åkte vi hem till min baka & morbror Kiwi

Av dom fick ja oxo ett påskägg, massa godis som mammorna mummsat o så 100euro hihi

Finklädd ofcourse =]

Hade me mej min ikea matstol, toppen att dra me när man åker iväg , ja hade de jätte skojj =] 



 [Sööööötaste Willson]


Kommentarer
Postat av: baka

glad Påsk bakino milo :-))

2010-04-04 @ 20:35:07
Postat av: Katarina

BLir så glad av att se bilderna på honom, han är så otroligt söt!!!! Jag saknar er jättemycket! En STOOOOR PUSSSS från kattis!

2010-04-08 @ 00:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0