Home Sweet Home



i got rly happy when i found out we were goin home =]



muhaha here i am in the bruuuum bruuum car hihi



Sen blev det dags för lite besök.,.Här med min mysiga morbror Ivan



o så glada mormor Jasmina, ja bjöd på ett litet smiiile där oxo =]



Enligt mormor är det tradition att man ska lägga bebis i spjälsäng o
ge pengar,..så här ligger jag..med mormor o morbror i kö för att göra mej rik muhaha =]




o så fick ja en häääftig blomma av dom oxo!  massa krimskrams



Så kom mormor Cattis förbi oxo o gosa lite men ja va hungrig så gnällde mye -.-



Sen när Michan kom, ja då såg vi ut så här



ganska utslagna båda två



but we were still the cutest kids around heehee



Början på en fin vänskap d här vettu =]



här badar mamma mej, mye skönare i min balja än på bb, där gallskrek jag.,.



.,.här va d sååå himla skönt =]  ,.,toppen avslutning på en händelserik dag! ^^,


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja du Wille vi är nog sötast på Råby. Tack för att du inte nämnde vad som hände på ditt skötbord när jag var hos dig. Lite pinigt ju =S

2009-11-26 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0