Adventsmys & Adventsfika & veckan som gått.,.



Första blomman där har moster Nina gjort åt mej, tykker den e jätte häftig, min moster e duktig hon hihi
O den andra fick jag av Malin & Pia, vi var till blommgaraget på lite Adventsmys i torsdags, fick ja träffa massa nya spännande människor men glömska mammorna glömde ju kaaaaameran =[ 
Dom gick på tipsPromenad medans jag hoppade till olika famnar hela tiden hihi men mammorna hittade till mej tillslut.,.tuuur d =]




Här sitter jag i bilen igen, nu får ja sitta fram med mamma Marija hihi det duuuu



Vi skulle åka o shoppa massa julsaker på erikslund med morbror Kiwi, han jobbade så här väntar vi utanför Ica.
Sen fick jag träffa mamma Emmas kompis Maria oxo, hon va jätte trevlig o sa att hon hade en present till mej, undrar vad det kan vaara?  <3
Bild på vår fina julgran får ni se seeen =]



Innan jag glömmer så måste jag ba berätta att jag tappde den ILLALUKTADE navelsträngen när jag blev 5dagar gammal hihih mammsen blev så glada =]



Lite mys <3



1:a Advent var vi hos mormor o morfar,. mammorna mummsade lussekatter o jag fick mysa runt...
här med morfar Tomas o en liten nyfiken kisse Snurre.



o så lite mys med morbror Pontus, han klappa mej på kinden, det va myyysit hihi



BILDBEVIS <3
 


Lite gos med moster Nina oxo, hon har en liten knoddis i magen som ska komma till sommaren, längtar ja till, ska ju lixom bli bästa polars hihi <3



Morbror Johan va lite skojjig, han mosa in nappen i munnen varje gång ja försökte prata med honom >=]



Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Juuuuust de!!! Fin blomma av oss!!!!!!

2009-12-03 @ 14:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0