Vitt e fint!

ooooo så kallt det är ute nu! men titta ba så fint det är =]



Idag gick ja o mamma upp vid 12, sen gjorde vi oss iordning o åkte iväg till St Illians gympasal o tittade på mamma Emmas sista match, jaaa detta år allafall hehe
Jag satt hos mormor ett bra tag, hon pratde lite roligt me mej så ja looog o hon blev så glad =]
Sen vart ja helt förtrollad av alla lysen där uppe i taket, det va häftigt, sen längta ja till mamma så ja grina lite o woops så va ja i hennes famn hihi ja har ju kommit på konstruktionen me d där vettu :D
Matchen förlorade mammas lag men d skiter ja i, för ja fick nämligen följa med upp till tjejernas omklänningsrum o alla tykkte ja va så söööt hihi .,.klagade knappast över d ;)



O här ligger jag totalt utmattad efter massa handlade...om det är en sak mina mammor kan e det fasiken att shoppa julklappar o massa smått o gött =]

Dom skulle ha pizza från Cupido innan vi åkte hem så vi stanna o mummsa lite lussekatter hos mor-mor/far där jag äntligen fick träffa Johanna =]  jag va inte så gosig av mej direkt,  va ju ba däckad men d va mysigt allafall hihi



Hon skulle fira julen i L.A me sin kille.,. häftigt tykker ja!  Hoppas ni har det trevligt där borta hihi =]


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jo, du Wille. Mamma och pappa undrar vad du vill ha till julen! Pappa tänkte en jäger men den går ju inte att lagra! hehe Pappa e rolig. (kanske inte)Snart ska min farmor komma och varken jag eller mamma vill att pappa ska ut och åka eftersom det är farligt! jaja ses snart och god jul till dig och hälsa mamisarna

2009-12-20 @ 13:38:53
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Wille

Hmm kanske nå bok me visor, ja älskar ju när mamma sjunger för mej men börjar bli lite tjatit me bara Imse Vimse Spindel o blinka lilla stjärna där,. dom kan ju lixom inge annat hihi

oooj hoppas d går bra för din pappa, o kul att du får träffa din farmor! berätta sen va du tykkte om henne hihi

puss på dej!

2009-12-20 @ 22:55:50
Postat av: Johanna

Jaaa, nu ar vi har. Konstigt! Kul att jag och William antligen fick traffas. Vilken solstrale!



Massa kramar,



Johanna

2009-12-21 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0