Skyller på mamma...för sega uppdateringen >:)

Ja, nu var det ett tag sen jag fick visa upp bilder på mej sj, så ja samlade lite gött o blandat från veckan som gått.,.det började på Söndag den 2a advent...



Då var vi bjudna till Johan & Nina på lite adventsfika, i deras nya lägenhet, tykkte ja om jätte mye, va sååå mysigt där. Jag råkade kissa så kläderna blev alldeles blöta, då va ja lite grinig tills dom kom på vad som hänt o bytte kläderna, då va ja på toppen humör igen o kände för att gå hälsa på lite fler folk.



Här myser jag o morfar lite, han e rolig att titta på =)



Men morfars mamma va ÄNNU roligare att titta på, kunde knappt slita bort blicken från henne hihi



Sen i tisdags åkte vi över o hälsa på mormor Cattis och då för första gången fick jag oxo träffa morbror Patrik, jag va totalt däckad i hans famn men han klagade inte, sa ba att det är första gången en bebis inte gallskriker hos han =)



Hos Bvc när jag vägde mej i Onsdags hade jag gått ner 105g så Lena sa att mamma ska ge mej lite xtra tillägg efter jag ammat, 3ggr om dagen.,.ooooh va ja blev trög i magen av d =( hade så ont i 3 dagar då ja inte kunde bajsa. Men idag så testa mamma med termometer i baken o dåååå kom det massa bajs, t.o.m spruta på mammas tröjja hahaha men hon gjorde inte ens en min, sa ba att jag va duktig.,.dom säger att hon e lite vanskapt vettu =)  .,.Måste oxo tillägga att jag o mamma åkte till mammaEmmas jobb o hälsa på i onsdags, fick jag träffa hennes chef,., oooj vikken gullig chef hon hade!  vi gosade en stund, men jag som vanligt orkade inte vara vaken o gosa hihi men gick bra ändå =)
Sen fick jag behålla mitt besökskort av tanterna i receptionen oxo, ska mamma lägga i min scrapbook baby Bok sen som minne sa hon!



Fredagen började med ett besök hos Bvc Lena igen, nu hade jag gått upp från 4280g till 4400g.,.jag blev så glad att jag kissa ner hennes våg hihi
 Sen fick jag massa besök, först va min baka här till 16, sen kom Nattis. Jag flörtade lite med henne här men det va ganska svårt att hålla ögonen öppna efter ett tag, men hon hade fullt upp med att berätta om sin kärlek så tror inte hon hade nå emot att jag slagga lite hihi



Tänk att man får till såhär fina bilder även när ja sooover =)



På kvällen sen så kom Roman, Annika & Michan över,., Dom skulle se innebandy match, Sverige spela mot någon, hade inte större koll lixom... sen så kollade vi på Idol,.lr.,.jag sov hihi , med Tove ute sket ja i vinnaren nu ju =)
Sen när lilla Michan va jätte trött gick dom hem, jag o mamma va uppe till 2 på natten, hon kollade på nå läskig film som hette När lammen tystnar. Mamma Emma låg o snarka sen flera timmar tillbax då, du ser ju på bilden där uppe hur pigg hon vaa =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MER BLOGGANDEE TACK!

Går in på eran blogg ungefär 2 gånger per dag och blir superduper ledsen när jag ser att ni inte skrivit något nytt! :(



Kramar från tant pissie

2009-12-14 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0