Kalas

Idag åkte mamma och morbror till Media Markt o köpte en present till Dzevad, jag stannade hemma med mamma Emma, hon bädda ner mej ordentligt o ja sov så skönt =]



Morbror o mamma hade köpt me sej Mackis, så när dom blev mätta fick ja lite mat o sen på med kläderna o ut i snöstormen o iväg på kalas hos Dzevad.
Han tykkte om presenten han fick så d va kul =]  Mej tog Esma på en gång, vi gosade medans morbror hjälpte Dzevad koppla in hans Xbox 360 som han fick av sina pärons.,.mamma hon satt o titta på =]
Dom fick massa mat o tårta oxo, hade dom ont i magen sen hihi



Här e ja me Esma, hon meddela t.o.m. min momor Jasmina som e i Kroatien...o hon ville se bild på oss två. Så här mormor e vi! =] jag va snäll pojke hela besöket hihi

När vi sen åkte hem hann ja bara in en snabbis sen sprang vi iväg till Michan.

Hon fick julklappar av mej, 2st scarf dregellappar, 2 nappar me prinsessor på o en rosa napphållare me små kycklingar på.,.o så ett litet rosa gosedjur =] hoppas hon blev glad hihi
Jag fick en superduper rolig bok av henne..MASSA låtar har den :D precis va ja önskat mej hihi 

Tack Michan <3

Sen fick ja oxo träffa hennes farmor som kommit eeeenda från Tyskland för att träffa henne =]  hon tykkte ja va stor pojke hihi men ja sa inte så mye hon kunde inte svenska o ja kunde varken tjeckiska lr tyska hmm men hon va jätte trevlig, lika gosig me Michan som min mormor Jasmina e me mej.,.asså att käften går i hundra på båda muhaha =]

Nu ska ja iväg o äta lite, vi hörs snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack för fina julklapparna :) Ja knasiga mor- och farföräldrar har vi båda! hehheh

2009-12-26 @ 14:23:15
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0