JulAfton 2009

Min första julafton!!
Mamma väckte mej, sen sprang hon o väckte morbror Kiwi o Simba..,det va ju dags att öppna presenter!!


Titta va fint det va =]



Här e mina presenter från mormor o morbror =]  ,..mamma ska ju samla alla disney filmer åt mej, här fick ja 3st på blueray till min samling...perffa!,.,.sen fick ja 2 stora paket Libero blöjjor av mormor o Esma oxo!,.skit bra för dom e ja ju duktig på att använda hihi

Sen skulle vi till mormor Cattis o fira jul där,.,
 
så ja fick på mej min tomtedräkt o medans mammorna gjorde iordning sej själva passade jag på att sova eftersom ja led av sömnbrist sen dagen innan =]



Vi åkte vid 13.00 och kom presic i tid för julmaten.,.titta så fint dom hade gjort!


Tummen upp för maten! =]

Lite Julpussande blev d oxo .,.skyller vi på vinet hihi ;)


Fick ja reda på att kussen min som kommer i maj ska få heta Tove!! .,.nu längtar ja ännu mera! =]


Passade på att mysa med morbror Patrik ett tag för han skulle visst ut o "köpa tidningen" sa han.,. vem fasiken har tid att läsa tidningen på julafton presic när tomten väntas komma tänkte ja.,.hmm



Presic som ja sa, Tomten kom medans morbror sprang för att köpa tidningen...hoppas han lärt sej en läxa till nästa år! =]


Här väntar alla ivrigt på sina julklappar =] 

Denna fina bok fick ja av mormor & Tomas

Kläder fick ja oxo av dom.,. o så ett JÄTTE sött bäddset av morbror Pontus =]


Stora Nallen fick ja av Nina & Johan.,den e ju så gooo!  den lilla sovande nallen fick ja av morbror Pontus =] sen hade han gjort en liten blå hylla till mej, men den råkade mammorna glömma hemma hos honom så bild kommer senare!


Mmm titta vem som kom tillbaka PRECIS när Tomten åkt vidare.,.ser ju inte nå vidare glad ut över d.,.tror han glömde tidningen oxo -.- 


Sen satt vi i Pontus rum o myste till Ice Age 3

Pontus va oxo en söt liten tomteNisse hihi

Vid 20 tiden skjussa vi hem Gretel o när vi kom hem slagga vi i princip på en gång. D va så skööönt tykkte mammorna hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0