I en annan del av.,.Kungsör!



Torsdag började på samma sätt som dagen innan, så fort ja ammade färdigt på morgonen fick jag på mej min varma overall o så vips var vi i bilen.,.på väg mot Kungsör. Mamma sa att vi skulle åka träffa Tvelin o Inka o deras 4 barn. Saga, Sebbe, Collin & Dexter..,. det lät ju så spännande, speciellt när mamma sa att vi kommer leka hela tiden när jag blir stooor, blev man ju allt nyfiken =]



När vi kom fram hade Inka redan hunnit åka hem för föräldrarsamtal väldigt tidigt på morronen, va ju lite tråkigt att ja inte hann träffa dom oxo. Vi följde med Tvelin o Collin till dagiset för att hämta Sebbe, det va kallt ute jag blev alldeles röd om mina hamster kinder hihi
Sen sov ja väl ganska mye men hann med liiite gosande, Sebbe han va så goo o klappa mej några ggr hihi



Mammorna mummsa saft o pepparkakor sen blev jag grinig för ja oxo blev så hungrig, Tvelin hade börjat med Cambridge kuren så vet inte vem av oss två som hade värre kurrande mage =]
När vi sen kom hem o ja blivit mätt så sov ja jäääätte länge, mammorna dom satt o spela New Super Mario o dom skrek svor o skratta hela tiden...men inte brydde ja mej om det inte, va ju så mysit i drömmarnas värld =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0