Here we go again.,.



I söndags kom Patrik från Ica H o hälsade på, dom hade det jätte roligt här, fikade massa o skrattade ännu mera... jag sov väl som vanligt, nääästan hela tiden. Vi gosade en stund men han ville inte vara med på min blogg så fick nöja mej med hans haka på bilden hihi
Han skulle komma o hälsa på igen efter nyår o checka in mina julklappar så det längtar ja till =]



Nu börjar ja få tillbax min goa små hamster kinder igen, på Bvc idag vägde ja 4540g , tykkte Lena va bra gjort, blev ja alldeles stolt!  Nästa besök e på månda 21/12 .,.då blir ja en heeel månad gammal, så skulle jag mätas oxo hihi spännande!



När jag kom hem från bvc fick jag äta sen så kom Marre på besök, jag ville visa henne vikka härliga pipor ja har så tog nog i allt jag kunde när hon höll mej, hoppas hennes hörsel inte tog skada!
Sen skulle vi ut o julhandla lite, så vi släppte av Marre hemma hos henne.,men eftersom d va så halt ute o värsta snöööstormen åkte vi istället hem,., så imorn åker jag me mammorna o handlar lite smått o gött =]


På kvällen fick jag ta på mej tomtedräkten jag fick av Michan, så tog mammorna lite bilder.
hmm menar massa bilder, o skulle fixa nå gulligt julkort sen .,.

Här får ni se en av bilderna som provsmak hihi



Visst blev jag en söööt tomtenisse? =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0