En månad gammal e ja nu hihi

o det firades me ett besök hos Lena på bvc,. skulle vägas mätas o allt sådant skojj =]



Brrrr e ju så kallt ute!



Nu väger jag 4800g!!! äääääntligen kommit förbi födelsevikten, fasiken tog mej ett litet tag hihi
o så e ja 58.2cm lång nu =]  vuxit heeeela 3cm d du hihi
Huvud omf va på 39.9  så 1.9 har d vuxit där o min kurva såg perffa ut :)



Sen kollade Lena så ja kunde fästa blicken o d kunde ja, hon fick vääärsta leendet av mej oxo nåra ggr o d tykkte hon om :D
Sen hämta hon en konstig rund sak. röd med vita prickar, va ju en sååå intresant sak att ja följde efter den när hon flytta den hit o diiit.,. då tykkte hon ja va så duktig igeen.. hmm tror hon Lena e  lätt o imponera på hihi

Men lite kinkig blev ja väl på henne när hon sa att ja hade svamp i munnen o tog fram långa pinnar me massa lila gegga på o började peta runt där. Smakade konstigt o hon sa att ja såg ut som ja ätit blåbär..neee smaka mer som ja ätit upp en smurf, jaa såg ju roli ut allafall hihi


Vill ni se vart smurfen tagit vägen?

Muhahah han e booorta =]

Nu mina kära läsare ska jag ut o fara till BabyProffsen,.,hoppas ja får nå roligt! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0