Fredagsmys o lite sånt...

Idag vakna jag när mormor Cattis smsa o fråga om vi skulle åka o överaska gammel mormor o morfar.
Jag mummsa i mej min mat o så åkte vi iväg, mötte mormor C på parkeringen där borta så vi gick upp tillsammans, åkte hiss en kortis stund för dom orkade visst inte springa i trappen.,.hmm till vikken våning säger ja inte! =P



här blir vi presenterade för varann, jag o min kära gammelmormor, som blev jätte glad att vi kom!



Henne tykkte ja om, va jätte skojjig o titta på =]  gammelmorfar hälsa jag på en snabbis, han satt o mös framför tvn han hihi



mot kvällen fick ja ligga inboad i soffan, mamma Emma hade gjort jätte goo mat till mamma Marija, det njöt dom av till idol....På tal om Idol.,.



= När jag hörde att det va Tove som åkte ut! 
jaaa men mamma Marija kände likadant va ju ba jag som vågade visa det vettu =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0