Bvc & promenad =]





Idag när ja vakna fick jag på mej mina utekläder på en gång! Sen drog vi iväg till råbys bvc och träffade världens bästa barnmorska. Hon klämde lite här o där och sa att jag var alldeles GODKÄND! =]
Sen fick ja strippa och väga mej igen, denna gång hade ja gått upp 105g, så mammorna blev sååå glada.
Nu väger jag 4380g!  På måndag kommer den roliga tanten hem till mej o hälsar på hihi



Efteråt tog vi en promenad i fina kalla vädret, jag hade det allafall mysigt o varmt i vagnen men mamma Emmas öron va alldeles röda där utanför såg jag hihi

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej kompis. Vi måste träffas snart. Jag har fixat en pressent åt dig, och mina föräldrar vill träffa dina.

2009-12-02 @ 20:53:01
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0